God Jul og Godt nytt år !

Vi vil først og fremst takke deg som frivillig, støtter og gjør en jobb for de over 900 medlemmene våre. Det nedlegges over 30.000 dugnadstimer i klubben vår. Det utgjør over 7,5 millionkroner beregnet med en timesats på 250 kr. Det sier litt om aktiviteten på Nanset for tiden.

Sykkel arrangerte flere ritt lokalt og har utøvere som har kjempet i toppen i NM og ungdomsbirken.

Fotball har 43 lag under sine vinger. Damelaget fikk beholde plassen i 2 divisjon. G16 kom på 3 plass i interkrets og vant REEN cup. G19 vant B finalen i Dana cup. Arrangerer flere aktiviteter for de minste. Avholdt mange kurs - deriblant integreringsdag for flyktninger.

Ski arrangerte ski karusell, ski skole og rulleski renn - det var god oppslutning. Aktiviteten øker når det er snø i lufta. Senior gruppa er som alltid i full vigør.

Disk golf har arrangert klubbmesterskap. Deltakere har vært med i Norges cup. Har lagt ned stort arbeid i sin flotte 18 hulls bane. En av Norges beste.

Allidretten er på god frammarsj. Økende tilslutning for den yngste garde.De har det gøy med mange forskjellige aktiviteter.

Anlegget vårt betydelig oppgradert; nytt kunstgress-dekket på 7-er banen, ny minibinge, nytt ledlys på 7- og 11-er banene. Nytt tilbygg på 85 m2 ved hjelp av stor dugnadsinnsats. Full renovering av klubbhuset - elektrisk – sanitær – vinduer – dører m.m.

Vi takker for at du er med og støtter oss og håper på et fortsatt godt samarbeid  og støtter vårt barne og ungdomsarbeid fremover.

Nanset IF ønsker en riktig god jul og et godt år i 2024.